Cea%20mai%20importanta%20abilitate | Educatie financiara

cauta

Cea%20mai%20importanta%20abilitate

Trimite unui prieten Versiune print

Investitii

Antreprenoriat

Trimite unui prieten                             Campurile marcate cu * sunt necesare

Numele tau *:

Adresa ta de email *:

Numele prietenului tau *:

Emailul prietenului tau *:

Mesaj aditional:

 

Succesul sau insuccesul unei companii depind in principal de cererea pentru produsele sale. Cu cat cifra de vanzari este mai mare, cu atat si profitul ar trebui sa fie mai consistent. La randul lor insa, vanzarile depind de o serie de factori externi si interni. Dintre factorii aflati sub controlul companiei si care determina cererea, putem enumera: pretul, calitatea, publicitatea, politica de credit a companiei si competentele de vanzare.

Abilitatea de a vinde este una dintre cele mai importante abilitati ale unui antreprenor. De aceea, lipsa ei trebuie sa fie in mod obligatoriu compensata prin atragerea in echipa antreprenorului a cel putin unui membru care sa o detina.

Aceasta abilitate trebuie insa sa se manifeste puternic in cadrul echipei, deoarece “deosebiri mici de abilitate pot conduce la deosebiri enorme intre rezultate”.

In esenta, vanzarea reprezinta un proces de atragere a noilor clienti. Antreprenorul trebuie sa se ocupe cu prioritate de functionarea fara probleme a acestui proces in cadrul companiei sale, aceasta insemnand punerea la punct a tuturor sistemelor specifice domeniului sau de activitate si care contribuie sau stau la baza realizarii vanzarii.

Putem mentiona ca exemplu urmatoarea succesiune de activitati: aprovizionarea cu materii prime sau materiale, depozitarea, productia, verificarea calitatii, modul de inregistrare al comenzilor, facturarea si livrarea produselor, evidenta inregistrarilor, incasarea contravalorii marfurilor, evaluarea satisfactiei clientilor si loializarea acestora in sensul reluarii intregului ciclu.

Orice problema care apare de-a lungul acestui parcurs poate avea repercusiuni asupra actului de vanzare, fara a mai lua in considerare aspectele specifice vanzarii, care tin de coordonarea fortei de vanzare de exemplu si care au un impact direct si imediat. Procesul de vanzare este alcatuit dintr-un numar de etape care trebuie parcurse complet si in ordinea corecta pentru a avea succes. Eficienta unui vanzator in cadrul fiecareia dintre aceste etape determina masura in ansamblu a succesului sau, iar absenta cunostiintelor necesare parcurgerii fara greseala a unei singure etape, poate compromite intregul proces de vanzare, in sensul nerealizarii vanzarii.

Acesta este motivul pentru care recrutarea si instruirea fortei de vanzare este o activitate a carei responsabilitate trebuie asumata de antreprenor, fie direct, fie prin intermediul unor furnizori specializati de servicii care pot garanta obtinerea rezultatelor dorite, cel putin in etapa demararii afacerii.

Prin instruire si consiliere, sprijinim dezvoltarea cunostiintelor si abilitatilor tuturor celor interesati de domeniul vanzarilor, contribuind la formarea profesionala si plasarea resurselor umane astfel specializate, in vederea stimularii liberei initiative si a implicarii active a indivizilor in viata economica a comunitatii.

Daca esti interesat, te rugam sa ne contactezi!

Sursa: FinMentor


Top

dezvoltat de Web Media Bacau